Benji Gizmo and Missy

Benji Gizmo and Missy

30 Mar 2009

In Greens




Good afternoon everybody hope you are all well, im just fed up with stomach pains, but theres worse than me so I shouldnt grumble lol. Sooooooo I thought I will make a card I thought lol, and its green and im not a green person ( Funny ive done two in two days lol)


Im not sure about this one though, before me days of polychromos, and I love polychromos the best heh e...................enjoy the rest of monday and thankyou for looking at my blog i really am soooooooooo grateful xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8 comments:

kaylou said...

awww she's a little sweetie I'm loving her.
Hugs Kaylou xoxo.

Viv's Visuals said...

O flippin eck! Depsite not liking things without mouths (spooky) I have to admit to being a teeny weeny bit drawn towards this card!! The colours are lovely Juney! Would have given you a 10 out of 10 if you had used the polythingies to draw a mouth on it...LOL... so you'll have to settle for a 9! rofl

sassy said...

this is a fabby card sis....reminds me of a chocolate mint....gorgeous work as per normal...huggles not long now ... yeha!!!!sassyxx

Linda said...

Love this card June, lovely layout and the colours. where did you get the image from, if you don't mind me asking you. Take care Lin xx

Linda said...

Am back again June, i didn't put down in the post b4, to thank you for leaving comments on my blog. cheers!! Lin xx

Sue said...

Hi June,
Thank you for your kind comments on my blog, Wow what beautiful cards you have made! they are real stunners! I love them all!!Sue xx

Linda said...

Hi June, the comment you left on the card with the mini on. U asked about a stamp, do u mean the background stamp? if so it's *Insignia clear stamps* u get a few stamps on a sheet. Or if u think the mini is a stamp, it's not i got the image off google. hope this helps u. take care lin xx

Jackie said...

I am a green person, I just love greens and this card is great, love the image and the colouring is beautiful :o)
Jackie xx